Кой би останал недоволен да получи за Коледа марков парфюм или козметика? Ако не знаете какво точно да напишете на дядо Коледа, може би ще ви бъде от полза информацията, че първите места тази есен се заемат от най-новите продукти на компаниите Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Dior, Giorgio Armani, Cacharel, Nina Ricci, MaxFactor, Bourjous, Christian Dior, Chanel.
Nina Ricci предлага своя нов, ябълков аромат. Парфюмът е подходящ за всички млади жени с богата фантазия. Той е обещание за очарование и съблазнителна женственост. Новата стратегия на компанията е нейното ориентиране към модните младежки тенденции, което е своеобразно отстъпление от традиционните й класически направления.
Плодова- цветна композиция създадоха и специалистите от Olivier Polge и Jacques Cavallier.
Ароматът на победителите сред мъжките парфюми е постижение на Hugo Boss. Това е мъжкият аромат Boss in motion limited edition III – аромат за победа, който е поднесен в необикновен флакон със съчетание на черен и оранжев цвят.
Dolce&Gabbana представи новият парфюм The One. Основните ароматни ноти в него са мандарина и праскова, в дълбочина се усеща уханието на жасмин и завършва с нотки на ванилия и мускус.
Новият парфюм Ange ou Démon, който Givenchy пусна през лятото е добър избор за по-зрели жени, за разлика от Very Irresistible.
Жените вероятно биха били доволни от новата спирала за мигли на Bourjois – «Yes to Volume No to Clumps”, която създава голям обем на миглите, а специалната й формула, обогатена с колаген, ги изглажда и предпазва от залепване.
А възможно ли е да имаме червило върху устните си и да не го усещаме? Отговорът на MaxFactor е категорично “да”. Това е червилото Colour Perfections Shimmers, което с “подвижната” си гелна основа предоставя възможността за приятна целувка.
Световно известните компании ни предлагат огромен брой козметични и парфюмерийни продукти, които са със сертификати за качество. Изборът е наш и трябва да се замислим, когато купуваме продукти от неизвестни производители. Много от тях не само, че не ни носят разочарование, но и биха могли да ни вредят.