Талантливата актриса си остава една от най-скъпо платените в бранша и поиска 1, 2 млн. евро от кафеения гигант Lavazza за реклама. Джулия участва в 45-секунден клип без да пророни и дума.
Актрисата, сред ролите на която е и тази в “Усмивката на Мона Лиза”, сега влиза в своеобразна роля на Венерата на Ботичели, стояща в облаци, която отказва да се усмихне на рисуващия я художник. В рекламата са включени и известните италиански лица Паоло Бонолис и Луча Лауренти, които предлагат на 43-годишната хубавица Lavazza’s A Modo Mio coffee. Тогава тя ги дарява с ослепителната си сумивка, с която се превърна в икона.
Майката на три деца следва стъпките на колегата си Джордж Клуни, също лице на марката за празничната й кампания. Актьорът има подобна роля между облаците, само че стои костюмиран пред портата на Св. Петър (изигран от Джон Малкович).
Източник: lifestyle.bg